söndag 29 januari 2012

When I get sad, I stop being sad and become awesome instead

Söndag. Underbara Söndag.

Nu under Söndags kvällen har sis och jag gjort lite kvällsmys med honungsmelon inlindad med serrano skinka,dadlar,oliver, bruschetta, tomater, magnifico salami, spinata calabrese och självklart en kopp te eller två.

Helt fantastiskt gott..

Invigde min kaffekokare idag som jag köpte igår. Mycket gott kaffe. Nu blir det en morgon kaffe varje dag och te resten av dagen. Jag rekommenderar verkligen för er smartphone användare att ladda ner appen ,Wrapp.
Det var så jag fick min kaffekokare för 99 kr ist för 199kr. Det var värt de ;) Finns även fler erbjudanden från t.ex Clas Ohlsson, Cervera, Sportssons, Indiska, JC, Twilfit ect.

Här är Sis bantnings soppa. Underbart gott, enkelt och tar ca 10min att göra!

Gör så här:

1. Koka frysta broccoli i kastrull med en grönsaks buljongtärning
2. Börja skala räkor.
3. Häll ut broccoli vattnet.
4. Mixa med en stavmixer
5. Häll upp soppan i en skål
6. En klick cream fraise
7. Toppa med räkor
8. Servera :)
Eftersom jag lovade er att visa mina nya fina Fred Perrys så här är dem. Jag bara ÄLSKAR dem.
Dock är de lite halt att ha dem ute men att halka är ju en gratis skridsko show för någon annan. Jag bjuder på den, eller dem..

Måndag strax. Det blir att tvätta. Missade lördags morgonens tvättpass så, Dot dot dot . . .

Godnatt.

Inga kommentarer: