onsdag 18 januari 2012

headache.

Vilka förändringar man gör i sitt liv nu. I Måndags så tog jag mitt pick & pack och flyttade till Göteborg. Jajemen ni läste rätt. Så jag lever mitt liv här nere bland goa gubbar och allt där näst intill.
Dock har jag lite dåligt samvete för killen min. De blev rätt hastigt beslut att flytta och han hängde nog inte med i svängarna förens kvällen innan jag åkte.
Folk frågar mig ständigt. -Hur blir de då med Danny?.
Ja hörrni. Då lägger jag upp de här för folk har frågat mig för många ggr. Vi är fortfarande kära och älskar varann och detta får bli ett test ifrån varandra. Jag har funnit mig ett jobb som
passar mig så perfekt och att det är i den staden jag har drömt om att flytta till så jag är super nöjd. Dock är inte killen de men som sagt, han måste bli klar med sin bussutbildning som vi båda tycker är första prioritering sen får vi se hur de blir. Om han kommer till Göteborg för att stanna eller om de blir längre tids distans.
Jag hoppas att han väljer att komma till Göteborg för jag har planer om att stanna och leva mitt liv/våra liv här.


(gammal bild)

Imorgon ska jag iväg på en arbetsintervju ,känns lite pirrigt men det ska nog gå bra. Jag blir ju så blyg med nya människor och jag avskyr dessutom att löneförhandla. Inge trevligt att prata om pengar. Efter intervjun ska jag ner på stan och träffa August syster, Emelie..
Jättesöt tjej. Ska bli kul att träffa på henne och lära känna henne bättre.

Nu är de dags för mig att sova. God natt!

1 kommentar:

Jenny sa...

We will miss you, sweet!! <3