tisdag 31 januari 2012

Because you got it in Paris

Med en liten gnutta kärleks samtal från min käraste tror jag nu att jag kan sova. Ibland är jag i stort sett överraskad över hur söt och go min älskade pojkvän är emot mig. Jag är så lycklig med honom. Visst vi har våra stunder och kan få ur oss ett och ett annat ord men så klyshigt som de låter så är de nog nyttigt i förhållanden att kunna säga ifrån och sätta gränser. Det är ju en läxa man får ständigt repetera. Danny ringde mig nyss och berättade att han tittar på lite resor till oss. Vi båda behöver en snabb semester snart. Okej kanske inte jag eftersom jag har vart arbetslös i några månader men jag tycker att varje människa i Skandinavien som har överlevt vintern ska få en solsemester i februari. Då kanske vi blir lite piggare och gladare ist för deppiga och går i ide. Vi kan väl skicka mig och de som vill hänga på och byta ut oss med ett gäng jamaicanare. Alla bor i respektives lägenheter/ hus. Låter väl som en god ide? Jag får väl ta på mig dunoverall med värmeslingor och en termos med te i vardagsrummet och drömma mig vidare. Godnatt With love...

Inga kommentarer: