måndag 2 maj 2011

whats goes up must stay up!

Hallojsan gott folk!

Nu har vi passerat första Maj och strax den andra.Vad har hänt sens sist? Jag och Danny firade 6månader i helgen. Skulle äta på libanesisk restaurang men köket stängde lite för tidigt så vi gick till vår hederliga Spicy hot i Västerås. Finns de någon bättre asiatisk restaurang i världen som håller även speeden som de gör då får ni hojta till.
Valborg firandet blev ett snabbt val utanför Sanna och Martins lägenhet där de grillade och kalasade, hade riktigt trevligt och fantastiskt sällskap.

Idag var jag i bageriet och gjorde lite allt möjligt i 2 timmar sen var jag tvungen att rusa till Mimmi som plockad upp mig för att köra mig till The Doc.
Hyperventilerande bedövad mulatt ligger och får panik när hon ska ta bort en leverfläck. De var en Nairne de. Sakta men säkert kliver jag upp helt yr och förvirrad efter ha trott att de fortfarande håller på fixa fram all deras verktyg.
När jag väl kom hem efter ha gått i snöblandat regn däckar jag på soffan helt frusen och inlindad i mitt tjocka vintertäcke.

Grattis till Camilla, Stina ,Petra och Katarina och Ruth för era små vackra mirakler .

och Grattis till Jenny, Helena för de kommande!



With love.

Inga kommentarer: