onsdag 14 juli 2010

Teal'c and Shan'auc

Helt underbart. Vilken tropisk svensk sommar!
Nu är min mini semester slut och väntar på att få ta den självaste resan till Mallorca. Mindre än 1 månad nu. Ursh, de är så mycket som måste få gjort innan jag drar. När jag får min sista lön kommer måste jag boka tåg, flygbuss, växla, betala alla räkningar och köpa en ny bikini.. jag ska dra till gbg så jag tror att jag får shoppa där ist.

Göteborghelgen var helt fantastisk. haha jag skrattar så gött åt hela lördags kvällen. vad folk raggade upp en.. oj oj oj. snygg var man i göteborg eller så fanns det inte så mycket utbud bland singeltjejerna.Jag älskar göteborg, Folk var ute på nätterna, då menar jag barnfamiljer också.
det var som att de var öppet på stan överallt.. de bästa var ju att cafeér var öppna så man kunde fika kl 3 på natten.. som en ny värld öppnas framför mina ögon. Jag saknar det här i västerås. Folk är för rädda här och måste lägga sig max 22.00. visst de kan man göra ibland men fy var tråkigt i sländan.. jag vet att jag kommer sluta i göteborg. Mitt hjärta brinner för den staden.

Dags att fixa poolen!


With love.

Inga kommentarer: