lördag 4 februari 2012

Why cant I change it?


Välkomna hit allesammans!!


Va roligt att se att man har så många läsare. Jag är fortfarande lite kluven över mina läsare i Tyskland, Ryssland och i Usa. Förstår ni vad jag skriver? Eller är det så att jag har svenska läsare i andra länder? Vilket som så är ni välkomna att läsa detta.

Ikväll var det Melodifestival kväll med Emelie, Sis och Paulina. Blev väldigt fascinerad utav Emelies lägenhet. Hur fin som helst. Den tjejen har stil.
Vi började kvällen med tacos och citron/lime saft. LOVELY! Snabbt efter maten så bänkade vi oss vid tvn. MELODIFESTIVALEN!!
Melodifestivalen har aldrig riktigt vart min grej om man inte gör något kul utav de med ett gäng vänner. Del 1 var ju ingen höjdare. Afrodite och Loreen skulle ha gått vidare enligt mig och tack att Loreen gick vidare men Afrodite var bäst. Mest schlager av dem alla. Hur kunde Torsten gå vidare? En gammal A-lagare med taskiga grön-gula tänder.
Men men jag hoppas att nästa helg att det blir bättre artister.


Nighty night...

Inga kommentarer: